reklama
reklama

Czym jest SEO PR i czy warto z niego skorzystać?

Opublikowano:
Autor:

Czym jest SEO PR i czy warto z niego skorzystać? - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Biłgorajskie
reklama

  1. SEO PR - co to jest?
  2. Na czym polega public relations i jakie są najpopularniejsze działania PR?
  3. Jak wykorzystać SEO PR do promocji w Google i mediach społecznościowych?
 

SEO PR - co to jest?

Optymalizacja strony pod kątem wysokiej pozycji na liście wyników wyszukiwań Google to bardzo powszechnie stosowana strategia, którą często tworzy się wykorzystując content marketing. Działania SEO mają realny wpływ na ilość odwiedzin naszej strony oraz warunkują pozyskiwanie nowych odbiorców, a także potencjalnych klientów. Z kolei forma, w jakiej odnosimy się do użytkowników, jak pozwalamy postrzegać swoją markę i w jaki sposób ułatwiamy nawiązanie z nami kontaktu to działania w zakresie public relations. Połączenie SEO i PR jest skuteczniejsze, niż te dwie taktyki osobno, w związku z czym możemy szybciej rosnąć i się rozwijać.  

Na czym polega public relations i jakie są najpopularniejsze działania PR?

SEO PR opiera się na dwóch dziedzinach: optymalizacji za pomocą publikowania treści z zawartością słów kluczowych, które łatwo można wyszukać w wyszukiwarce Google oraz kontakcie z obecnymi i przyszłymi klientami i dbaniu o pozytywny wizerunek marki. Jego kształtowanie można przeprowadzić na wiele różnych sposobów, zarówno poprzez kampanie marketingowe i pozycjonowanie wizerunkowe, jak i w codziennych relacjach z osobami korzystającymi - lub planującymi skorzystać - z naszej oferty. Kładąc nacisk na obie te sfery rozwoju firmy możemy osiągnąć lepszy efekt, niż tylko skupiając się na samym pozycjonowaniu.  

Jak wykorzystać SEO PR do promocji w Google i mediach społecznościowych?

Strategię SEO możemy wdrożyć w każdej chwili, a im szybciej to zrobimy, tym lepiej dla nas. Wysoka pozycja w wyszukiwarce internetowej zapewni nam więcej kliknięć, co z kolei przełoży się na ilość nowych klientów. Z kolei strategia PR i kontakt z użytkownikami najlepiej sprawdzą się w sferze social media, gdzie codziennie i na bieżąco możemy komunikować się z naszymi odbiorcami. Stosując SEO PR z jednej strony dbamy o wysoką pozycję na liście wyszukiwań i zapewniamy sobie ruch na stronie, a z drugiej robimy wszystko, aby zachęcić odbiorców do kontaktu i pozostania z nami na dłużej.

reklama
reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

TestBilgorajopis Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama