Kandydaci zgłaszają się na rozmowę z rektorem seminarium podczas której składają następujące dokumenty:
podanie o przyjęcie z życiorysem i zdjęciem, świadectwo chrztu i bierzmowania, opinia proboszcza, opinia katechety, kserokopia świadectwa dojrzałości, zaświadczenie lekarskie oraz zaświadczenie o niekaralności.
Dopiero po uzyskaniu zgody rektora, kandydat może aplikować o przyjęcie na studia dzienne magisterskie z teologii na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie seminarium duchownego (wsd.zamojskolubaczowska.pl) oraz uniwersytetu (kandydat.kul.pl). W razie pytań zainteresowani proszeni są o kontakt mailowy z przełożonymi seminarium pod adresem: wsd@zamojskolubaczowska.pl.
nfo: parafia św. Marii Magdaleny w Biłgoraju/foto: MSD w Lublinie
reklama
Komentarze (0)