Informacje organizacyjne dla uczestników
- Warunkiem przeprowadzenia wycieczki jest zgłoszenie się na nią przynajmniej 7 osób. W przypadku wycieczki rowerowej, ze względu na przepisy o ruchu drogowym, ustala się także limit maksymalnej liczby uczestników - do 15 osób.
- Zgłoszenia prosimy dokonać do soboty w przeddzień wycieczki, do godziny 12-ej, na adres e-mail – it@ejozefow.pl lub telefonicznie – 84 68 79 669.
- Zgłoszenie się na wycieczkę jest jednocześnie:
- oświadczeniem uczestnika, że jego stan zdrowia pozwala na udział w wycieczce,
- wyrażeniem zgody na wykorzystanie i przetwarzanie danych osobowych uczestnika przez organizatora zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych,
- oświadczeniem o zapoznaniu się z klauzulą Rodo http://jkr.org.pl/index.php?id=rodo.
- Minimalna ilość kilometrów do pokonania: - 25 km - w przypadku wycieczki rowerowej,
- 10 00 - wyjazd i wymarsz na trasy wycieczek,
- Miejsce startu i mety wycieczek - parking przy pawilonie józefowskiej Informacji Turystycznej ul. T. Kościuszki 37A.
- Uczestnicy wycieczek biorą w nich udział na własną odpowiedzialność prawną i materialną.
- Uczestnicy wycieczek rowerowych powinni posiadać sprawny rower, dętkę zapasową, kask oraz napój.
reklama
Komentarze (0)