Wymagania niezbędne, które musi spełniać osoba ubiegająca się o zatrudnienie na stanowisku: – wymagania określone w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz.530) w tym:
- jest obywatelem(ką) polskim(ą),
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
- staż pracy – minimum 2 lata pracy w urzędach administracji publicznej.
- znajomość obsługi komputerowych programów biurowych,
- znajomość przepisów prawa, regulujących zakres tematyczny stanowiska, a w szczególności:
- Realizowanie zadań, których celem jest zaspokajanie potrzeb mieszkańców gminy w zakresie zaopatrzenia w wodę, kanalizację, oczyszczanie ścieków oraz w odnawialne źródła energii.
- Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i eksploatacją sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych będących własnością Gminy, w tym zawieranie stosownych umów i przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń Burmistrza.
- Zapewnienie funkcjonowania urządzeń infrastruktury technicznej związanej z gospodarką komunalną na terenie Gminy będącej w posiadaniu Gminy.
- Prowadzenie spraw związanych z bieżącą eksploatacja infrastruktury technicznej będącej w administrowaniu przez Gminę.
- Obsługa interesantów oraz kontakt z mieszkańcami w związku z realizacją projektów dotyczących infrastruktury technicznej.
- Przygotowywanie umów użyczenia oraz finansowych do inwestycji związanych z infrastrukturą techniczną.
Komentarze (0)